ای کاش
 
فقط برای ادم هایی که صادقانه بهم می گن : " دوستت دارم. "
 
 

ای کاش می شد همه ی ادم ها فقط می تونستند عاشق یه نفر بشن

ای کاش همه عاشقا هیچ وقت از هم جدا نشن

ای کاش همه فقط یه خورده راستگو باشن

ای کاش خدا یه خورده به من نگاه کنه

ای کاش یکی بود که تمام درد هایم را برایش می گفتم

ای کاش در دنیا هیچ غمی نداشتم

ای کاش می شد چشمام رو می بستم و همه گذشته ام را فراموش می کردم

ای کاش هیچ وقت از پاکی دخترا سوء استفاده نشه

ای کاش دخترا با کسی که لیاقتشون رو داره دوست بشن

ای کاش پدر مادرا ما بچه ها رو بیشتر درک کنن

ای کاش هیچ وقت گریه وجود نداشت

ای کاش همه ی دنیا خوبی و خوشی بود

ای کاش سرنوشتم طوری نوشته شده باش که دوست دارم باش

ای کاش می شد فقط واسه ی یه لحظه تو دلم گل عشق را بچینم...



نظرات شما عزیزان:

هادي
ساعت21:43---22 مهر 1391
سلام ايدا جون...........

ايدا وبت خيلي عاليه......

عزيزم خيلي خوشحال ميشم يه سري به وب من هم بزني....شايد تو شكست عشقي خورده اي كه اين اسم رو روي وبلاقت گذاشته اي.....؟

آسمان هر کس به اندازه معرفت اوست، بی شک آسمان تو بی انتهاست.


پاسخ:سلام مرسی که سر زدید نه اصلا هم شکست عشقی نخوردم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 22 مهر 1391برچسب:, :: 21:0 :: توسط : آیداا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط برای ادم هایی که صادقانه بهم می گن : " دوستت دارم. " و آدرس aydda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 6102
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1